Отвечает: Максим Балаклицкий
Олександре!Ці слова апостол Павло записав у Рим. 13.
Ось цей фрагмент:
1 Нехай кожна людина кориться вищій владі, бо немає влади, як не від Бога, і влади існуючі встановлені від Бога. 2 Тому той, хто противиться владі, противиться Божій постанові; а ті, хто противиться, самі візьмуть осуд на себе. 3 Бо володарі пострах не на добрі діла, а на злі. Хочеш не боятися влади? Роби добро, і матимеш похвалу від неї, 4 бо володар Божий слуга, тобі на добро. А як чиниш ти зле, то бійся, бо недармо він носить меча, він бо Божий слуга, месник у гніві злочинцеві! 5 Тому треба коритися не тільки ради страху кари, але й ради сумління. 6 Через це ви й податки даєте, бо вони служителі Божі, саме тим завжди зайняті. 7 Тож віддайте належне усім: кому податок податок, кому мито мито, кому страх страх, кому честь честь. 8 Не будьте винні нікому нічого, крім того, щоб любити один одного. Бо хто іншого любить, той виконав Закона. 9 Бо заповіді: Не чини перелюбу, Не вбивай, Не кради, Не свідкуй неправдиво, Не пожадай й які інші, вони містяться всі в цьому слові: Люби свого ближнього, як самого себе! 10 Любов не чинить зла ближньому, тож любов виконання Закону.
Цікавий контекст попереднього розділу:
Рим. 12:17 Не платіть нікому злом за зло, дбайте про добре перед усіма людьми! 18 Коли можливо, якщо це залежить від вас, живіть у мирі зо всіма людьми! 19 Не мстіться самі, улюблені, але дайте місце гніву Божому, бо написано: Мені помста належить, Я відплачу, говорить Господь. 20 Отож, як твій ворог голодний, нагодуй його; як він прагне, напій його, бо, роблячи це, ти згортаєш розпалене вугілля йому на голову. 21 Не будь переможений злом, але перемагай зло добром!
Апостол розуміє дві речі:
1) недосконалість земної влади, яка часто завдає шкоди, замість задовольняти потреби підданих;
2) необхідність віруючим любити всіх, у тім числі тих, хто фактично є їх ворогами. На той час саме від язичницької державної влади найбільше потерпали християни Рима. Апостол закликає останніх відмовитись од зла, агресії, ненависті й жити з розумінням того, що коли імператор керує Римською імперією, то Христос керує і імператором, і всесвітом.
Звичайно, змальована в 13 розділі картина є досить оптимістичною.
Дотепер добродії рідко дістають визнання на вищому рівні.
З іншого боку, Бог охороняє добре ім*я Своїх дітей, і в усі віки саме од віруючих сподівались праведного життя за біблійними принципами.
Надзвичайно актуальний для українського суспільства такий вираз: "треба коритися не тільки ради страху кари, але й ради сумління".
Неможливо побудувати громадянське суспільство без поваги до закону, влади, необхідності підкорюватись старшому. Анархія визнає тільки моє власне право. Зріле громадянство гарантує права іншої людини.
Практичний висновок такий: "Любов не чинить зла ближньому".
Ми не зобов*язані любити всім серцем недосконалих земних правителів. Такої любові гідний тільки наш Господь і Спаситель Ісус Христос.
Але відмовитись від ненависті, бажання завдати їм зла, тяжіння до насильницьких методів боротьби з владою християнам НЕОБХІДНО.
Наша головна надія - на швидке повернення Христа й утвердження Його ВІЧНОГО царства (Дан. 2).
З повагою,
Максим
Василий Дмитриевич, здравствуйте! Что вы думаете по поводу Рон Wyatt и его открытий? Некоторые авторы относятся к нему отрицательно и называют его обманщиком. Мне очень интересно ваше мнение. Т.к. нам привезли с Украины фильм, сделанный одним адвентистким пастырем на основании информации хранящейся на сайте lipetsk/wyatt. Соответственно люди посмотрели и стали задавать вопросы, насколько услышанному можно доверять.
Приветствую, дорогие! На субботнем служении пастор сказал, что до рождения Иисуса у Иосифа были дети. На этом сайте я прочитал все по этому вопросу, но однозначного ответа не нашел. И меня удивило вот еще что, как Господь мог соединить деву с мужчиной, у которого было интимное прошлое, даже если он и был вдовцом, к примеру. Ведь будущие супруги должны быть непорочны друг перед другом. И вообще, возможно ли счастье, когда у кого-то есть дети из прошлого? Если у обоих супругов был неудачный опыт - это другое.
В трудах Е.Вайт говорится о том, что христианин не должен увлекаться модой. Означает ли это, что я не должна покупать модные и дорогие вещи для работы и отдыха, если мой доход превышает в несколько раз доход других братьев и сестер в церкви и я и мой муж можем позволить себе покупать вещи в дорогих бутиках (не обтягивающее, короткое и т.д., а просто модное и красивое) Должна ли я вне церкви, (не на собрание, а на работу и т.д. )тоже носить все недорогое, не модное, не яркое? Ответьте пожалуйста.
Какие из библейских сюжетов чаще всего употребляются в литературных произведениях?
Меня очень интересует вопрос насчет компьютерных игр. Оставив в стороне тысячестраничные дебаты в сети об их жестокости, хочу спросить: Является ли греховным желание ранить его и заставить страдать в тех играх, где реализована такая возможность?